niedziela, 24 kwietnia 2011

Poncho

Formę poncha dostałam od Gosi M., jak się spotkałyśmy na warsztatach w Poznaniu. Miałam ogromną ochotę wziąć się za robotę, ale ciągle brakowało mi czasu. Ale w końcu się udało. Poncho świetnie się nosi - zarówno na cienką bluzeczkę, jak i na płaszcz czy kurtkę.
Wełna czarny merynos, silk lapsy barwione przeze mnie i skrawki jedwabiu sari. Dziś pogoda była piękna, więc postanowiłam poncho obfocić. Po drugiej stronie obiektywu stanął mój brat.
Całość

Detale


A wszystkim tu zaglądającym życzę wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Wielkanocnych.

12 komentarzy:

  1. Ponczo jest absolutnie perfekcyjne i zjawiskowe. Uwielbiam takie kolory na dodatek, więc jak tyko zobaczyłam - ulżyłam sobie westchnieniem zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie
    rodziny oraz wesołego "Alleluja"

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat na taka pogodę jak teraz - fajne ponczo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych Świąt Wielkanocnych,obfitości łask od Zmartwychwstałego,wewnętrznej radości życzy-aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko takie chmurne kolory...ale cudne!
    A barany jakie wesolutkie! Wszystkiego Dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. ponczo świetne :) i życzę Ci jak jak najwięcej twórczycho pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne poncho;-)
    Tobie również serdeczności świąteczne ślę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki ładne i praktyczne... serdecznosci poswiateczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne malownicze efekty z czesanki uzyskujesz i kolorki moje ulubione.Idealna rzecz na tę porę roku,pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  10. To już drugie poncho jakie spotkałam na blogach w ostatnich dniach - świetne!!! - obawiam się, że ta choroba mnie wkrótce też dopadnie, bo wygląda naprawdę kusząco i oryginalnie! Na wiosnę jak znalazł :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ to ponczo fajne. Nic nie mówiłaś że takie cudo się szykuje. Chyba zrezygnuję z torebki i zapragnę poncza.

    OdpowiedzUsuń