sobota, 20 lutego 2010

Brązowo-piaskowa




Po serii kwiatowej - seria torebkowa. Były malutkie torebki na telefon komórkowy, teraz duża torba na wszystkie babskie drobiazgi, a wiadomo, że kobieta zawsze ma ich sporo (przynajmniej ja :)). Wymiary torby to 30 x 35 cm, a więc spokojnie wejdzie format A4. Jak dla mnie to podstawa, bo torba musi być funkcjonalna, a ja zawsze noszę ze sobą coś do czytania. No i nie byłabym sobą, gdybym nie połączyła filcu z ceramiką, tym razem dodałam niewielki element w miejscu zapięcia i kulkę na uchwycie. Zresztą cała rączka jest asymetryczna. To trochę sprawa przypadku, ale ostatecznie wyszło - według mnie - intrygująco.
Materiały: różne odcienie i gatunki czesanek, kawałki jedwabiu, loki brązowe i naturalne, drewno, ceramika - element płaski (szkliwo złote, ugier), kulka (szkliwo rutyl na brązowej glinie).

4 komentarze:

  1. Jest tajemnicza, leśnia, elfia i... patrzy ceramicznym okiem:) To torba na skarby .

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba jest wspaniala,szkoda tylko ,ze zdjecia nie mozna powiekszyc .Interesujace sa te detale!:))Polaczenie filcu z ceramika uważam za wspaniale ,szczegolnie wtwoim wydaniu.
    Pozdrowienia
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dodałam większe zdjęcie :).

    OdpowiedzUsuń