niedziela, 17 marca 2013

Ceramiczne obrazki

Zawsze lubiłam robić kafelki. Ostatnio w pracowni trwa moda na domki. Tej modzie uległam i ja - zainspirowana kaflem Ali zrobiłam swoją wersję fruwających domków.

Powstał też drugi ceramiczny obrazek pt. "Z ludowej wycinanki". No i oczywiście kolejna porcja guzików - serduszka zostały pokryte szkliwem stokrotka, a okrągłe z różną liczbą dziurek - krakle II.

A że święta Wielkanocne tuż, tuż - króliczek albo zajączek - jak kto woli.

Też macie dość zimy? Chyba wszyscy nie mogą już patrzeć na śnieg. W chwilach zwątpienia zaczynam myśleć, że nawet święta będą "po lodzie".

9 komentarzy:

  1. Jolu . Kafelek z domkami śliczny. Niebiańska wioska.
    Zimo precz z moich oczu. Codziennie rano z nadzieją wyglądam przez okno łudząc się ze zobaczę coś innego niż biel... Ale w końcu przecież wiosna przyjdzie i to zaraz. Musi.
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy obrazek super. Moja córeczka takie dzieła produkuje seryjnie. Tatuś sprawił jej kolejne pudło z pastelami. Chyba zeskanuje kilka jej obrazków i wrzucę na bloga. Ceramika świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu ja jestem zawsze zachwycona Twoimi pracami,a te Twoje guziczki .....po prostu uwielbiam.A zima chyba sie trochę zapomniała ,ze na Nią już czas:)Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kafelek z domkami super! ptachy też fajne:)A zima jak to zima, musi w końcu odejść!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, za wiosną tęsknimy wszyscy. No chyba tylko nie Ty, Grażynko, bo u ciebie to już pewnie wiosna w pełni, co?
    Fajnie, że się Wam kafelki podobają. Chyba dziecinnieję na starość, bo mam ochotę na ptaszki, domki i inne takie dziecięce motywy.

    OdpowiedzUsuń
  6. W kazdym z nas siedzi male dziecko. Gdyby tak nie bylo to swiat bylby smutny i ponury.
    A z ta wiosna u mnie to jeszcze roznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wesolutkie domki :-) turkus z zielenią bardzo ładnie ze sobą grają :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Domki widziałam na zywo i chciałam porwać, do mojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń