niedziela, 25 marca 2012

Tunika i Amberif

Piątek i sobotę spędziłam na Amberifie. Tym razem zwiedzanie podzieliłam sobie na dwa dni. I dobrze, ponieważ po pierwszym dosłownie nie czułam nóg. Dla mnie Amberif to nie tylko możliwość oglądnięcia wielu stoisk z biżuterią, ale także liczne spotkania towarzyskie. Na targach Amberif bywam każdego roku, ale tym razem odniosłam wrażenie, że było i mniej zwiedzających (kupujących), i mniej stoisk. Wszyscy narzekali na kryzys i słaby ruch. Ale mogłam też na żywo pooglądać biżuterię dziewczyn, których prace znam tylko z sieci. Swoje stoiska miały między innymi Fiszerowa (Iza Kozłowska), Skład sznurowadeł (Agnieszka Hopkowicz) czy też Sława Tchórzewska. Nic mnie nie zachwyciło na tyle, by wydać większą gotówkę, zatem nie ubyło mi wiele kasy z kieszeni. I dobrze :).
W międzyczasie zaś powstała tunika. Filcowana na jedwabiu, z dodatkiem kupionych ostatnio loków, jedwabiu i innych gadżetów. Wełniana gruba włóczka została wfilcowana, a wokół dekoltu doszyta, na grubych pasmach zawiesiłam kilka ceramicznych korali.

Odebrałam też dość sporo wypalonych prac ceramicznych. Pokażę je w następnym poście.

10 komentarzy:

  1. Świetna tunika; bardzo lubię połączenie brązu z niebieskim. I te ceramiczne korale fajnie uzupełniają całość. Nawet kolczyki dobrane :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, piękna Ci wyszła ta tunika... I moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa:) Nieodmiennie zachwycam się Twoimi fakturami:) Ceramiczne koraliki dodają smaczku całości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi sie podoba ,a szczególnie smaku dodają koraliki.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie turkusu z czekoladą....coraz bardziej lubię to zestawienie:) Tobie świetnie to wyszło:)Amberifów i takich tam zawsze zazdraszczam, to mówię ja, kobieta z prowincji,którą lubię (prowincję), ale chce się do takich klimatów, oj chce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba. Twoje prace filcowe i ceramiczne zachwycają mnie za każdym razem. Wiosennie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjnie wyglądasz w tej pięknej tunice-kolorystyka i wykonanie, imponujące.Kafelki takie nostalgiczne lubię taki klimat.Serdecznie pozdrawiam i życzę dalej tak fantastycznych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna tunika, szalenie podobają mi się filcowane ciuszki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem oczarowana !!!Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń